Godnatt svart

Detta år och decennium lider mot sitt slut. Jag är smått förkyld men har fått mitt årskort på gymmet och spenderade nästan 2 timmar där idag. Det var skönt, och nu är jag sådär avslappnat trött i hela kroppen och somnade förut i soffan.
Det här blir ett jätteointressant inlägg. Förlåt för det, men under dessa juldagar finns det så mycket annat att tänka på och man glömmer lätt bort att skriva det som egentligen borde vara viktigt.
Nu ska jag sätta mig ner och ta tag i ett litet "nyårsprojekt". Utse den musik som för mig varit viktigt under 2009. Lite olika kategorier, typ, bästa låt, bästa album, bästa grupp, bästa manliga sångare, bästa kvinnliga sångerska osv. :D Förvänta er inget stor. Jag gör det bara för min egen skull (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0