I think I need some spank



Ja ni, kära vänner? Vad är det här för bild undrar ni?
Ska jag helt plötsligt vända om totalt och starta en sexblogg kanske?
Nej knappast, det är bara jag och Tyllman, en helt vanlig söndag på stan - man vet aldrig vad som händer då.
Huxflux stod vi i erotikbutiken på Pub, och helt plötsligt chillade vi med Katarina Janouch..(orgasmbokenförfattaren) Hon var där för att signera, men fansen hade visst dragit och istället visade hon omkring oss i butiken för att förklara och berätta och undervisa om de olika sakerna som fanns.
Tillslut hamnade vi framför detta föremål, stolen. Eller bänken. Bänken med grimma och tyglar som hon ivrigt visade mig hur jag skulle ställa mig i, och plötsligt hade jag en liten blond tös bakom mig som spankade mig.
Ja människor, det här var en bra märklig upplevelse, men om man är en sann hästmänniska så kan man väl bara rekomendera :) Annars hade dom grymt häftiga masker där i olika stilar som man faktiskt blev lite sugen på. Freaky...
Ja det blev inte ett så seriöst blogginlägg det här, men det känns som att jag måste visa att även jag är mänsklig och inte bara sitter och funderar över diverse djupa ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0