...alla pumpade män på gym ...

Jag förstår nu. Jag har kommit till en insikt, och det känns så bra!
Det känns som jag har svaret på allt. 
 I födelsedagspresent fick jag av pappa och Camilla ett "årskort" (det är inte ett årskort än utan blir om jag tränar flitigt) på world class. Det invigdes idag.
 Pappa var med för att hjälpa till och han körde skiten ur mig - jag är död. Fyfan vad klen man är. Och jag som tänkt söka militären och faktiskt fick brev från pliktverket förra veckan där det stod att jag var lämplig och kanske ska kallas till mönstring! Detta fick mig motiverad.
 Saken jag iallafall ville komma till är mina tankar kring upp-pumpade matchomän. Jag har aldrig riktigt förstått mig på deras gångstil när de liksom svajar fram med armarna e bra bit utanför kroppen. NU! Nu förstår jag varför. Det är nog inte för att de tycker att de ser så jävla coola ut, utan för att de är stela. De är totalt döda - precis som jag är i detta ögonblick. Jag kan inte röra min överkropp och därför går jag nu exakt likadant som den mest matchomatcho i hela Svearike! :O
Tyck synd om mig ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0