Красная



Har ar den! Den forsta bilden fran Ryssland. Beviset, pa att jag befinner mig i drommarnas land! For det ar vad det ar. Allt jag nagonsinn dromt om.
Och min kare van, viruset, har skickat Rod (Krasnaja) till mig. Kent's nya skiva.
Det ar bast. Aven fast det inte ar hela skivan sa hor jag redan hur den ar 1000ggr battre an TTS. Den himmelska inledningen av 18:29-4 ar ju bara att do for och avslutningen framkallar rysningar som skar lika hart inpa huden som 747's utro. Forovrigt kan inga ryssar sjunga typ. Haha
Och dessutom har dom cigaretter som heter 'сср'. Dom kostar shest rubleji, ungefar 1,50 kr. Det AR respekt.

Kommentarer
Postat av: Polack Lolli

Jag har sett bilder från Ryssland på face och jag är så jääääävla avundsjuk!!!



Det jag egentligen tänkte säga var att jag nu äger RÖD! Jag håller fodralet i handen, högsta volym på stereon och ligger på min RÖDA matta och tänker röda tankar. Jag har nått nirvana.

2009-11-06 @ 16:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0