regibus!

Jag har gjort det! Varit i tid till alla lektioner, varit aktiv på alla lektioner och varit pigg när jag går från skolan! Nu vet jag var jag har min sömn någonstans, och den ligger mellan 00.46-06.60!
Dagen har i princip bestått av plugg - och därför har jag inte kommit på några värdefulla tankar att dela med mig av.
Mew snurrar i min iPod - längtar till måndag. Alex kommer på fredag och jag har 12 prov denna termin.
För att vara extra nördig tänkte jag lägga ut min lista jag skrev på allt som ska göras denna termin. (Btw, jag önskar mig inte en jacka i födelsedagspresent)

- Naturkunskapsprov
- Inlämning av labbrapport (NK)
- Filosofiförhör - existentialismen
- Filosofi - Eget arbete (lång uppsats!)
- Engelska - referatskrivning
- Latinprov
- Spanskaredovisning: Ecuador
- Svenska: Argumenterande tal
- Engelska: Läsa "A Christmas carol"
- Inlämning: "Lord of war" (mänskliga rättigheter)
- Mänskliga rättigheter: Eget arbete (Ungdomsfängelser i Ryssland)
- Psykologiarbete

Rädda mig någon?

Kommentarer
Postat av: daniela

det kom en dokumentär i söndags om ungdomsfängelsen i ryssland på ettan.. otroligt intressant.. :) Kan ju alltid kolla om du hittar den i svt.se i deras webbtv.. :) kanske lite hjälp. :)

2009-11-18 @ 22:47:27
URL: http://atdanielaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0