Знекь от snö

Jag hörde att det snöar i Sverige. Det fick mig nastan att borja langta hem. Folk kan fa tycka jag ar konstig, men det finns faktiskt ingenting vackrare an snö. Precis som Hakan uttrycker det, 'en karlek ren som snö' och det finns ingenting mer oskuldsfullt och avkopplande med att stirra pa detta magnefika material.
Minnen fran barndomen som borjar avta, minnen av jag och Alex som i 1 meter snö kryper omkring pa skansen och leker dinosaurier. Första snön, som nastan alltid faller pa min fodelsedag, kopplade med 3 Harry Potter-premiarer.
Snö, som 'stilla i ett snöfall' och snart ar det jag som ar vuxen. Jag vaxer i samma takt som snön varje ar blir mindre och tillslut kommer var generation leva i total avsaknad av snö. Inga mer snökrig, inga mer arga rektorer. Kanske ska man vara glad over att slippa overall och att komma in blöt och kall om fötterna, men faktiskt, jag kommer inte gladjas av det. For snön ar en del av mig, och bestammer din sig for att flytta, ar det aven tid för mig att ge sig av.
Nu ska jag tillbringa mitt Sista dygn i Rassija for den har gangen. Fan ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0