Greeeeece!

NU är jag i Grekland. Detta underbara land med vita hus och blå knutar. För tillfället är det dock inte så inbjudande. Vi har regn och blåst. Typ 25s/h på öppet vatten. Kelly, Gretas kompis, numera KK (Kräk-Kelly) kräktes! (f'låt)

När vi åkte hit igår, tidigt tidigt, hamnade jag bredvid en tant. Denna tant hade köpt sig en guidebok. Om Rhodos.
Hela resan berättade hon för mig och tanten bredvid henne (de kände inte varandra) om små anekdoter från hennes tidigare Greklands-resor. Hon läste högt om Rhodos och berättade ivirg vad man kunde göra där, trots att hon själv aldrig varit där. Det komiska är att vi flög till Athen ...
Sen övergick hon till att prata om sin "ohyggliga kroppshydda" och var man kunde köpa kläder för damer i hennes storlek. Hon kunde allt tipsa hon. (Någon XLADY i Gamla stan typ)

Jag pluggar pluggar och pluggar. Emellanåt äter jag och för det mesta sover jag. Tänkte även lära mig hur man verkligen seglar.

Ikväll spenderar vi natten på Egina och imorgon far vi iväg till Poros (den bästa ön) så förhopnningsvis kan det tom. bli lite bad.

Har förövrig kommit i kontakt med min ryss som jag ska bo hos i Ryssland. SPÄNNANDE!!!

Kommentarer
Postat av: Ensam, sorgsen, förstörd Lollo

JAG SAKNAR DIG!

tacka gudarna att du kunde ta dig in på facebook. Numera ÄR jag ensammast i Sverige.

2009-10-26 @ 15:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0