Jag är trött

Jag tänker vomera ut massa spydig vokabulär bara för att jag är så förbaskat trött och bara vill sova, och jag är så förbaskad pigg och vill vara vaken hela natten!
Jag försöker hjälpa Nora med matten. Hon är bättre än mig. Jag tror inte jag förtjänade mitt mvg i matte A. Jag borde nog istället studera ryska kasus som genitiv och ackusativ.
Idag var jag förövrig för första gången i mitt liv i Skannaviksparken. Dom hade gungor, men det upptäckte jag först på vägen tillbaka då det var för sent.
Men efter omdömmena ska jag gunga en hel dag av lycka. (hoppas jag!)
Så för att lyckas med detta borde jag gå nu. Fast, man kanske bara ska kolla facebook. Bara EN gång till. Och sen igen. Sikken tur att jag la ner farmville!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0