Näringsvärde/ 00 Gr

Jag har två chipspåsar i min väska och hade tänkt tjocka mig med dem när jag nu sitter kvar i skolan och studerar diverse ämnen som man kan tänkas bli testad på.
Jag slutade för typ länge sen, och ändå sitter jag kvar. Vad är det med mig/skolan?

Jag har förövrigt passat på att lära mig den ryska nationalsången. :)

Okej, Sartre, jag försöker skriva en sammanfattning av denne mystiske man som tackade nej till nobelpris. Vad var det egentligen han försökte säga oss? Till min hjälp har jag en text jag försöker analysera.
Jag är precis klar med en superdifus sammanfattning och nu med egna tankar och åsikter klura ut vad jag anser om hans teorier. Är det framtiden som skapar vår identitet och ÄR vi verkligen dömda till total frihet?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0