relax, take it easy

Idag/igår kirrade jag och Tyllman ticets till Mika den 18:e mars!!! Vi köade ...
Dock berodde denna kö på en otroligt oarbetsam kassörska som inte kunde göra sitt jobb. Stackare...
Sen for jag tillbaka till skolan för att hålla en sagostund på tvåan för Louise och Amande. Denna sagostund hölls på latin. En mycket uppskattad sådan var det dock, och efter vår stund på golvet slutade b-klassen och jag träffade Jojo.
Nostalgi när jag återvände till parken  utanför stadion där jag köade till Coldplay. Sorg i mitt hjärta, och lycka i mina öron. Jag blev sen till jobbet men var fett peppad för en kväll med NHL-fyllon.
Jag är bäst under press!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0