RÖD



Jag har inte sovit på 60 timmar i princip.

Och nu är jag den lyckligaste i världen

Kent. Röd. 6november. 25-26 februari. 12oktober.

Det här blir bäst. Jag lovar er.



Helgen har spenderats på jobbet. På stan. I en lägenhet vid zinken. I en lägenhet vid gärdet.
Efter jobbet igår stötte jag ihop med Nora och Lousie. Flera timmar promenerade vi runt i vår underbara hufudstad och skapade minnen. Det slutade på 8:e vånigen i en etta vid gärdet.
Vi romantiserade sånt som mörker, te och romantik. Vi lyssnade på kent - totalt ovetandes av bomben som snart skulle falla.
Vid 9-snåret drog jag till slussen för en frukost/tunnelbanedejt och sen fortskred det till jobbet än en gång. Kort och gott - denna helg har varit underbar.

Och nu borde jag sova ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0