Sömniga oktober

Natten smyger sig på som en tyst katt och jag fryser som en blöt hund. Det är liksom något som ligger i luften som får mig att darra ända in i benmärgen.  Jag vet inte om det är positivt eller negativt,men jag antar att det bara är en början till avslappning. Idag ska jag skriva klart engelskan och filosofin, för efter det har jag i princip inte en enda läxa denna vecka.
På lördag åker jag dessutom till Grekland vilket känns underbart! Insåg bara idag att jag har NK-prov dagen efter att jag kmr hem från Ryssland så det är bara att ta med skolböckerna till Grekland och plugga.

Förövrig har dagen stått stilla och frågan om hur jag nu sitter här känns omöjlig även för en vetenskapsman att besvara. När jag tänker efter minns jag knappt vad jag gjort och allt känns som en dimma. Jag är nog trött som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0