22 September

Idag är andra dagen på denna blogg, och jag känner hur lusten att förtälja er om mitt liv pyser ur mig som luften ur en ballong.

Dagen har förvisso rullat fram och faktiskt varit ganska händelserik, men ingen händelse tycks riktigt passa här. Men nåväl, jag får väl ta och berätta om dagens fika!
Det var nämligen så att jag och mina vänner, i fredags bakade en mängd med bullar som tyvärr ingen orkade äta upp. Istället bordlades detta fram tills idag då jag tog min överfyllda och väldoftande "södra"-påse och knallade iväg till skolan.
I slutet av skoldagen stod det klart att vi skulle hamna i cafét och ryktet spred sig snabbt om dessa välsmakande bullar och strax stod hela syjunteföreningen och knacka på dörren för gratis bullar.
Det hela slutade i alla fall med "How I met your mother" på storbildskärm i natursalen, en trött Tim på bänken och massor med bullar!

Nu lider denna dag mot kvällning och jag ska snart kila iväg till min mor för att göra läxor. Sånt får ju faktiskt icke förglömmas när man skaffat en blogg:)

Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0