25 september

Det är natt, och jag har inte sovit på 24 timmar, typ. Eller 3 timmar inatt, som jag borde ta igen med en lång skönsömn. Detta kommer dock inte ske då jag ska upp tidigt imorgon och bjudas på frukost för att sedan fara vidare för en Sushi-bufé med tyllman!

Den här kvällen har varit fantastiskt. Jag sitter här, trött och sliten framför datorn, med mjöl över hela kroppen, och det var inte ens jag som  blev nollad! Men vi fick en bra start med våra språkarettor (iaf jag) och efteråt stalkade jag hela b-klassen hem till en flicka med dreds vid zinken. 
Vi hade mycket gemensamt. Det räcker så. 

Och äntligen har jag förstått meningen med ramsan om Bengt. Ni vet den där, "Hej, jag heter Bengt, jag jobbar på en knappfabrik(---)"
Förövrig är nattpromenader sjukt underskattade och stjärnor är vackra. Jag har nackspärr

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0