trött_kille92

Helst av allt skulle jag ligga i min säng nu. Uppriktigt sagt - jag har världens bästa säng!
Men efter att Sofia bestämt sig för att stanna allt förlänge (det var väldigt uppskattat så missuppfatta ingenting) blev det fördröjningar i mitt tidschema. Naturkunskapsprovet "glömdes" helt bort. Jag tror det kallas bortträngning ... eller var det rationalisering?

Efter att Sofia lämnat mig begravde jag mig i mig själv, tog mig i kragen och vandrade 500 meter genom midsommarkransen tillsammans med min iPod som även idag visade sina bästa sidor, denna gång med ljudet av Kent's : Cowboys. Höstmusik som plockas fram så fort löven faller mot marken och alla stänger in sig i sina hus, ser på idol, dricker varm choklad och försöker hinna med skolan på något vänster.
När jag kom hem blev det att skriva klart alla uppgifter inför nollningen imorgon. Nu är klockan två, och jag ska vara i skolan om 6 timmar!
 
Det här blir antagligen mitt enda inlägg idag då just den här dagen i September tvåtusennio ser ut att bli helt fullspäckad!
Vi hörs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0