kärlek 123

Jag är töntig ja, men vad gör man när man lever ett liv med ett stort mellanrum på typ 100 mil emellan?
Jag vet att det nu bara är 17 dagar kvar, och dom kommer gå fort, först är det skolavslutning, middag med föreningsmänniskor, det är ryskamöte, det ska bli helg, prinsessan ska gifta sig, Berlin o de där. Men alla saker gör att tiden känns oändligt lång och allt jag egentligen vill är att du ska vara här så jag slipper tänka på andra saker. För det slipper jag, det är som hela min hjärna överkokas av endorfiner ända ner i knäna, ben som darrar och händer som svettas, ja - de flesta förstår nog känslan av att vara omättat kär och bara längta. Det är som att slippa det där onda och bara stirra in i ett par ögon och veta att världen ser exakt likdan ut som för två sekunder sen, men plötsligt får allting betydelse. Ja, om 17 dagar kommer du och jag är som ett hungrigt och fruset barn som måste matas med kärlek och värmas i sommarnatten, skyddas mot myggen och bara få känna dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0