Takk


Idag var jag sjuk och för att inte slösa allt för mycket tid på dumma ting, så satte jag mig i den kreativa verkstaden och började skissa på en ny tröja. Ibland dyker idéerna bara upp av sig själva och precis så gick det till idag. Jag lånade en del av motivet på omslaget till 'Takk' av Sigur Rós och tryckte den på en tröja som jag gav bort till min syster. På bilden är det Nora som har den på sig.
Nu ska tydligen min syster köpa flera t-shirts och låta mig trycka massor av olika motiv för att hon ska gå runt  va cool. Ja tänk om jag också kunde gå runt i mina egna tröjor....

Kommentarer
Postat av: Anneli

Snygg tröja!!!

Krya på dig!

2010-05-03 @ 22:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0