kent

Om man har en ledig dag och inte har något annat för sig kan man sätta sig ned och kolla igenom alla cd-skivor man har. Jag plockade fram alla mina kent-skivor och bestämde mig för att en gång för alla, ta reda på vilken av deras skivor som är den absolut bästa! Jag delade upp det i några kategorier och skapade ett slags betygssystem som jag sedan gav mig in i. I nästan två timmar kämpade jag för att det skulle bli så rätt som möjligt i min poängsättning, och när sedan alla kategorierna slogs samman blev detta resultatet; jämt var det:

 

1.      Verkligen – 52,5

2.      Röd – 52

3.      Isola – 48,5

4.      Vapen & Ammunition – 39,5

5.      Hjärta & Smärta – 30,5

6.      Hagnesta Hill – 27,5

7.      B-sidor – 27

8.      Tillbaka till Samtiden – 13

9.      Kent – 10,5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0