Mitos

Man behöver inte gå in grundligt i filosofins värld för att upptäcka hur rörligt allt där är, förvisso även rörigt, men det jag syftar på nu är rörligt; världen är ständigt i rörelse. Allt från tankar till människor, till moln, till jordskorpan är i ständig rörelse fastän inte alltid i lika hög fart, kanske inte ens en märkbar fart. I och med det vill jag även påpeka att jag är i rörelse, något jag gillar att påpeka, och sedan ytterligare påvisa att - om jag nu minns rätt - våra celler är i sådan ständig rörelse, och förnyelse, att kroppen efter 10 år har bytt ut varenda cell som existerade där för ett decennium sedan.
Jag gillar rörelser, det gör jag. Förnyelse är bra, och om alla celler försvinner, återvinns eller byts ut, kan de inte ta med minnen då också? Hur som helst gör jag nya framsteg och växer upp, förändras, eller bara styr in på en annan väg - det jag egentligen ville påpeka vara att jag är trött på min layout här. Med tiden utvecklas mitt skrivande, jag finner nya tankar och blir nog hela tiden mer nischad - kanske borde jag börja lägga ut endast sjukt pretentiösa insomnia-tankar, mattips eller borde jag skaffa mig en politisk åsikt och proklamera den? Jag har åtminstone en tanke över var jag vill komma, och med det även designen, så upp med händerna ni som kan det där med webbdesign! Karl behöver hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0