Chailatte & psykologi



På tunnelbanan, påväg till skolan stötte jag ihop med Sofia. Av en tillfällighet fick vi tag i sittplatser och när vi angjorde Slussen var det ingen av oss som varken orkade resa på sig, eller över huvud taget hade lyckats ta sig ut med tanke på folkskocken.
Istället for vi ut på äventyr över riddarfjärden vilket slutade i spontanfika på café "Kladdkakan" i Gamla stan.
Helt underbar början av morgonen! Chailatte och psykologiplugg. Imorgon har jag prov på försvarsmekanissmerna och Freud. Fast jag kan nog det mesta. Faktiskt.
Efter någon timme spenderad där bestämde vi oss för att åka hem till mig. Sofia uttryckte det som "Jag är fett peppad på att plugga!" men hon sitter nu i soffan och kollar HSM 3. Det lär man sig MYCKET av ...
Jag ska iaf ta tag i skolan och fixa naturkunskap, psykologi och spanska (men den kan jag redan. Egentligen ... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0