Jag har fastnat i en fälla

Idag är jag trött och kom halvvägs till skolan. Jag bäddade ner mig i soffan, somnade och hade en fin dröm. Egentligen skulle jag vilja tillbringa all dötid på gymmet men det är svårt att ta sig dit eftersom det inte går några tbanor. Istället har jag tryckt i mig ohälsosamt mycket dåliga saker. Istället har jag lyssnat på oerhört mycket musik, och sjungit otroligt falskt. Jag har vart sur och lessen hela dagen och jag vet nog inte riktigt varför - eller iaf så är det inget man vill dela med sig såhär. Så, ja - jag återkommer när jag är på bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men imorgon är det kent..

2010-02-24 @ 17:53:55
URL: http://svenskaensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0