Svenskar är världens samvete, sverige består av sossar. Rädda mig usla borgare!

Alla ljusen slutar blinka
Och en ensam textrad suddas ut
Faller på ett öde spår
Snön försvårar där jag går
Trillar på en isbit som i dans
Och tusen röster skriker fula ord
Som ett krigstjut över liljeholmen
Står man stilla, vi är dom som lämnas kvar
Och någon gång ska jag stjäla en bil
Fylla den med dynamit
Låta den explodera i skyn
Min hämnd blir så bra
Den kommer tappa all smak
För alla tårar som rinner längst ångestfyllda moln
När du får känna på hur det är att vara som vi

Tillägnas : Stockholms lokaltrafiks styrels (Ordförande: Christer G Wennerholm (M), 1: e vice ordförande: Lennart Rohdin (Fp), 2: e vice ordförande: Lars Dahlberg (S) )

[jag är mucho arg!!!!!!]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0