Till Berlin!

Igår, ja äntligen, igår gjorde vi det och nu känns det nästan som jag sitter där med fjärilarna flaxande i magen och gravitation som ökar och trycker mig mot passagerarsätet. Tugga tuggummi i hundranittio, öronen får inte explodera, Jocke Berg som sjunger om den delade staden.  Ja, i sommar ska jag till Berlin och igår bokade vi biljetter. Jag har dock aldrig varit i Berlin och kan inte någonting om staden, men det är väl det jag ska lära mig nu isåfall? I alla fall så har jag och William planerat att vi ska vara mycket aktiva och spinna runt i staden som två flitiga turister, besöka berlinmur och ja, allt annat som finns där som jag ännu inte känner till.
Vi har bokat både hotell och flyg och tillsammans gick de på ca 1600 :- för 5 dar så jag klagar inte. Nu gäller det bara att spara pengar!
Det här kändes mest som ett väldigt onödigt och dumt inlägg men ibland kan även jag behöva skrika ut min glädje och den där känslan när man köper någonting dyrt och värdefullt för sina egna pengar är ovärdelig. Det här är ingenting som föräldrarna pröjsar utan något jag har gjort mig väääldigt förtjänt utav! Yeah! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0