Hjärta



Jag känner besvikelsen stiga mig över huvudet.
En EP, med 4 urusla remixer. Man ska inte ta ut något i förskott, men Kents nya ovana att bara släppa sjukt dåliga remixer har fått mig att se ... rött. Jag saknar tiden då de släppe sina b-sidor, utan dina andeta, vinternoll2, M, alla mot alla.
Istället släpper de sin andra Ep. En Ep bestående av låten hjärta från nya skivan röd, och sedan 3 remixer av låten hjärta. Nej, det här funkar inte.
Något jag iallafall glädjer mig av är det galet snygga omslaget. Inspirerat från deras deras turnéaffischer 2010 och med en stor fjäder i svartvitt. Deras konstnärliga ådra får mig att förlåta dem, om än bara för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0