сегодня

Ryssland! Det har ar det underbara landet dar allting besannas! Allt om Ryssland stammer, och det ar fantastiskt. Fast jo, jag har faktiskt gjort en iaktagelse, nastan alla ryssar ar trevliga. (Det finns forstas lika manga undantag som det finns i spraket ...)
Vi har borjat diskutera att aka hit nasta ar igen, och Elisabeth sa att isf far bara steg 3 aka. FETT NAJS. Och HAHA pa er som just nu laser steg ett och hoppas pa att fa aka till Ryssland nasta ar! Ni far stanna hemma.
Har ocksa borjat leta efter sommarlager har sa att jag kan fa tillfredstalla min sjal  i hopp om att jag far aka hit nasta sommar och spendera kanske en hel manad har!  YEAH
Imorgon ar sista dagen och nu ska jag ga och suga i mig de sista dropparna av detta fantastiska sprak! For det ar det, det ar varldens vackraste och mest fantastiska sprak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0