пока

Det har blir mitt sista inlagg fran Ryssland, och det plagar mig att jag inte langra kommer vakna upp om morgonen med Vladimir som star och bankar pa dorren for att vi ar sena. Vi kommer inte langre ga ut i kylan och var sa trotta att inte ens rosten fungerar. Vi kmr inte langra flumma sonder och disskutera hur man dansar pa discon i Sverige respektive Ryssland, och jag kommer faktiskt inte ens befinna mig i det har landet ...
Att det har utbytet blir av nasta ar kanns nastan sa sjalvklart nu nar vi har bestamt att jag ska bo hos Vlovan nasta gang ocksa, och att han ska bo hos mig i Sverige. Ja, jag hoppas verkligen allt blir av, det har varit en fantastiskt vecka. Сбасибо

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0