Lördag

Gårdagen tillbringades hemma hos mamma med filmkväll. Jag stod i tre timmar och lagade rysk mat! Har redan börjat sakna landet så mycket. Det bjöds på borstjt och blinis. Dock kom alla så sent att de redan ätit, eller så de de bara det. Jag uppskattade iallafall min egen mat och senare på kvällen såg vi på "en prinsessas dagbok". Haha, det var typ år sedan jag såg den och jag hade faktiskt för mig att den va bättre än vad den nu visade sig vara.

Idag är det Oxelösund som gäller med släkten. Det ska bli najs faktiskt! Har inte träffat alla på länge och faktiskt ser jag riktigt mycket fram emot det.
Tyvärr har jag inga fler geniala tankar att dela med mig av, men det kanske dyker upp under dagen. Har lite dåligt samvete för att mitt skrivande stått still i 4 dagar, men så kan det bli om ens huvud är tomt på tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0