Metropia

Jag vet ej hur man lägger upp en låt på denna sida, men jag rekommenderar er varmt att spana in denna. Ett av soundtracken till filmen Metropia som hade biopremiär i fredags och som även visades under filmfestivalen.
Härlig och avkopplande, typiskt mystisk filmmusik skriven av Krister Linder.
 Kanske borde man lyssna in sig på denna människa som jag inte har en blekaste aning om vem det är?

Idag såg jag iallfall filmen Metropia tillsammans med Kelly. Jag har inte riktigt lyckats analysera filmen än. Den fick dålig kritik - men urusel kan jag inte säga att den var. Den var härligt mystisk och en av de snyggaste filmer jag sett. Men kanske inte mycket mer. Jag tror inte handlingen var mycket att ha egentligen förutom själva grundidéen om tunnelbana och byråkrati.
 Jag vet ej om jag kan rekommendera filmen som helhet och efter handling. Men jag rekommenderar den ändå - bara för att den var snygg och musiken bra!

http://www.youtube.com/watch?v=E5p4kCdFkSQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0