Negativa listan

Jag har haft en för himmla bra dag på jobbet. Jag är slut i hela min kropp, i hela mitt psyke och jag borde sova för imorgon ska pappa följa mig till gymmet. Träningsvärken är över!!!
Förutom att jag hade väldigt skoj på jobbet så hade vi det också väldigt tråkigt (hej jag är ambivalent) med många timmar av icke händande ting. Då skrev vi en lista om allting negativt denna dag, och vilken jag nu tänkte visa upp här för det är en mycket vacker lista, att vara mycket stolt över!

Lista över dagens mest negativa händelser och saker:
1. ont i fötterna
2. toaletter
3. Var är människorna? (detta skrevs innan superrushen inför tredje föreställningen av globen horseshow)
4. HÄSTAR
5. Darins version av 'Viva la vida'
6. 500-lappar
7. tröstdrickane i brist på annat att göra = toalettbesök = långpromenad
8. TID (alldeles för mycket tid)
9. Folk som beställer en "läsk"
10. Cola Light
11. 'We are all the winners' låten
12. Tyrolerhatt
13. GUbben som försökte sno en delicatoboll
14. We are all the winners ... igen
15. Popcorn (dom är överallt och fastnar under skon)
16. Citronloka
17. Frysen ( jag fastnade i handtaget)
18. Tip top
19. Nationalsången
20. Fjårtizar
21. Random kille i orange jacka

Kommentarer
Postat av: Ma

Kalle, 1)"Himmla" stavas med ett "m"! Är inte du språkare...?? ;-) 2) Smutskasta inte Darins fina version! Annars en kul lista!

2009-11-30 @ 19:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0