Schweeden

Hemma från Ryssland! På ett sätt känns det skönt. På ett sätt vill jag tillbaka. För att behålla Rysslands-känslan har jag omgett mig med mina ryska souvenirer och tänkte äta borch till middag!
Förövrigt köpte jag filmfestivalsbiljetter idag, blev tyvärr bara 4 stycken för min ekonomi kunde inte erbjuda mer. Dessutom hade jag inte råd att gå på metropia, men om någon vill ge mig det i födelsedagspresent så är det cool ^^ Så dessa filmer blev det allså:
- 9 (Av TIM BURTON!)
- Polytechnique
- I killed my mother
- Tsar (Rysk film) :D
Dessutom har jag köpt Röd och försöker skaffa mig en åsikt om den. Ikväll blir det Lars Winnerbäck om inte viruset är sjukt. Fast det ska nog lösa sig!
 
Förövrig har vi firat fars dag och jag gav pappa finaste ryska vodkan vilket jag tror han uppskattade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0