.. som en nihilist ...



Gårdagen var så att säga en mycket intressant dag - jag tröttnade på min mobil som inte ville samverka och likaså mina nycklar som Gustav gömt i sin leksakslåda ... den skitungen:) Kom sent till alla lektioner, men lyckades dock lära mig 3:e deklinationen i latin!
Efter skolan tog jag tag i saken - som alltid när man ligger på marken, tack vare tyngden på alla skolböcker i väskan - och åkte och klippte mig. Ni ser resultate här ovan!
Förövrigt somnade jag i frisörstolen. Det var liksom så himla bra - hela mitt huvud kliade som om det var attackerat av arga supermuterade löss, och frisören lyckades vara på rätt plats var eviga gång, dock förlöst. Man liksom tryckte huvudet mot borsten hon drog genom håret ... ryser bara jag tänker på det!

Senare på kvällen blev det invigning av filmfestivalen med Kelly, Emma och Leni! Det var kallt, men rätt värt ändå. Facklorna var fina och brann fort. Jag såg kändisar - vad mer kan man begära liksom?!
Hur som helst, dagen blev bra, mamma mötte mig vid telefonplan och vi satt och pratade till ... långt in i natten ... nåväl, senare än midnatt iaf. Sen var det dags för mig att hasa till sängs faktiskt. Inget mer latande för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0