2000

Idag har jag studerat. Hela dagen! Jag satt kvar i skolan och pluggade med Jojo. Det gick dåligt då min mobil ringde stup i kvarten. Det har aldrig hänt, och vrf hände det just då när jag försökte fokusera?
Jag skrev iallafall halva min labbrapport (känner pressen sådär nu efter att jag fick MVG på provet igår) och åkte sedan hem för att packa om mina grejer och dra in mot västerbron.
Det blåste och allt gick typ dåligt, jag fick förhoppingsvis EN bra bild. Jag har inte vågat kolla igenom dem än.

Det bar av hem igen, fotot får vänta tills den dagen jag kan åka dit då det fortfarande är ljust ute. Väl hemma nattade/försökte natta min käre bror som absolut inte ville sova utan mycket hellre försökte lägga pussel. Mina tankar drog sig till naturkunskap och jag var fast i tre timmar till. Nu är jag iaf klar med labbrapport och spanska. Word! Och filmen till mammas jobb.

Och kent släpper en ny låt som kommer va vinjett till svt's nya program "Hemlös". Den auktioneras ut i 100 exemplar hos föreningen för hemlösa i Stockholm. Fan vad jag vill. Jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0