Dom skulle vilja vara som oss ...

Allt som sägs är sanning. Inte förens det kan motbevisas. Då kan man fortfarande ifrågasätta de bevis som finns. Allt för ofta är allt som sägs sanning. Även om man själv inte vet om det.
Jag har en vän,och vi kan kalla denna vän (MHV).
Vi har startat krig mot världen och det har eskalerat i ett tredje världskrig. Vårt; tredje världskrig. Ett krig där bomberna regnar ner och vi står i en cirkel av sand, med endast varsin ak47:a riktad mot alla världens kärnvapen.
Det här är ett krig av lycka. Ett vi mot dom. Ett röda vita rosens krig.  Ett krig där vi är starkare än dom och alla som inte förtjänar respekt inte får vara med. Ett krig mot de ovetandes.
Mitt och (MHV)'s krig är faktiskt det bästa som hänt på länge och 08.40 imorgon startar det en sista gång. Vi ska nämligen bryta oss ut från den här skiten.
Och vi förtjänar det.
Så sant som jag sa det, allt som sägs är sanning. Omvärlden vet bara inte om det än ...

Kommentarer
Postat av: Sars

och jag ska skydda dig med kroppen min

2009-10-22 @ 22:48:24
URL: http://enblondsjukdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0