häng dom högt

Ojdå. Så knasigt det blev. Igår satte jag mig inte ens vid en dator, så bra var dagen!
Efter en kvällspromenad i zinken, missad t-bana och sen hemkomst la jag mig under täcket och pluggade ryska glosor. Vad gör man inte för språket?

Dagen har flytit på. Imorgon är det filminspelning med mammas jobb och det är mycket förberedelser. Samtidigt har jag och Tyllman börjat på ett nytt projekt! Det blir så jävla grymt. Första projektet som är helt vårt eget där vi inte måste sträva mot några speciella mål och bara kan gå dig vägarna för oss.

Förövrig har jag haft ryskaprov idag. Och sen har allt bara varit bra. Så det finns inte mer att säga. Imorgon blir lika bra. Då ska vi baka muffins! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0