måla måla måla



Idag har jag städet mitt rum. (Intresseklubben exploderade just)
Sedan har jag pluggat. (Intresseklubben finns längre inte kvar)

Det intressanta idag var att Gustav för första gången målade i sitt liv. Den estetiska familjen Lindberg bestämde sig på eftermiddagen för att måla. Vi slängde ut en handduk på vardagsrumsgolvet och dukade upp med färger och dukar.
Självklart stod brodern min i centrum när vi försökte lära honom att hålla i en pensel och att aboslut inte måla på soffan bakom oss utan på själva duken. VIlket han tyckte var rätt så ointressant.
Nu har han rosa färg i hela håret. Man kan ju undra som en flundra vad det ska bli av honom :D

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Något stort! Jag lovar dig ;)

2009-10-17 @ 16:58:38
URL: http://svenskaensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0