Nä ....





Dagen har varit minst sagt underlig. Vi hade en märklig vikarie som pratade om det kinesiska språket på Naturkunskapen. Han var tydligen mikrobiolog. Typ.
Sen var det föreningsmöte och alla glada människor samlades i föreningslokalen. Ganska snabbt drog jag och Tyllman därifrån för att införskaffa oss Töntarna och sedan i ett kyligt Liljeholmen leta reda på Svensk Fastighetsförmedlings huvudkontor.

Jag och Sofia stannade på donken i Liljeholmen när jag åkte hem för andra gången och hennes 'pater' kom och hämtade oss. Det var ljuvligt att skippa kylan.

Nu har jag precis dansat loss till Töntarna tillsammans med min bror som även denna kväll spelar nattuggla. 'Lillebror, bli aldrig som jag när du blir stor'.
Nyss var han här och tog mig i handen för att leda mig till vardagsrummet där han smidigt lade sig ned på golvet och blickade upp mot taket som om det var universum han hade framför sig.
Han är fin han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0