ovanför molnen

Hejhopp! Jag åkte hem till Sofia och lagade mat. För hon kan inte laga mat, men hennes mamma vill att hon ska kunna det så hon har matdag på måndagar. Det brukar sluta med att det är jag som står och lagar den magen. Även denna måndag blev det så och just ikväll bjöd resturang Lindberg på en specialité i form av Raggmunkar med fläsk! Sen var tanken att vi skulle plugga - vilket förståss inte fullföljdes då det ju finns så mycket annat skoj att finna på internet. Istället drog jag hem och tänkte plugga. Det har inte gått någe vidare.

Förresten var jag uppe halv sex imorse och vid globen vid halv sju. Jag har fixat biljetter till den 25:e, 26:e och 27:e. Det släpptes nya biljetter till den 28:e, men det får jag nog skriva in på min önskelista som nummer två, näst efter nya gympaskor. Det är nog tyvärr att prioriteras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0