23 September

Tyllman et Kalle ambulam per forum.

Okej, mitt språkintresse har totalt gått över styr när jag "tröstpluggar" latin. Det är icke en hälsosam vana, dock mycket bättre än att tröstäta då den faktiskt frambringar kunskap!

Efter en promenad från söder till bengans köpte iaf jag och Tyllman Mikas nya skiva =D (glädjerus) När vi kom tillbaka till skolan, taggade på föreningsmöte funkade dock inte cd-spelaren och vi fick i tysthet planera det sista av nollningen (som äger rum imorgon) och inte förens nu, när jag kom hem, kunde jag rusa fram til stereon för att lyssna på mitt senaste fynd!

Btw har jag även fyndat en stor och en liten Lars Winnerbäck-affisch på götgatan. Den lilla gav jag till Nora:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0