Soldiers, you've got to soldier on ...



Den här dagen. Går inte att förklara. Den har varit bra. Jag ska skriva ett brev på spanska tills på måndag, för då kanske jag får åka med till Bilbao nästa år. Åter en utbytesresa och jag hoppas verkligen jag får åka med.

Jag har lyssnat på Lovers in japan hela dagen. Till en början tänkte jag göra det samtidigt som jag pluggade psykologi för att jag senare, när jag satt på provet skulle kunna erinera mig vad boken sa om kritiken mot Freud genom att lyssna på musiken. Detta satte dock min psykologilärare stopp för då vi inte fick ha musik på provet ...

Efter skolan träffade jag Jojjo en snabbis, hon följde med som mentalt stöd när jag skulle lämna in mammas Efva Attling-smycke som gått sönder. Vi åkte hem till mig och åt Lennart-tårta och drog sedan tillbaka till stan.

Jag och Tyllman äventyrade oss ut mot Sollentuna och mammas jobb för ett planering angående kommande film som vi ska regissera. Inspelning nästa vecka! :D
Efter det träffade jag Tim i fruängen och jag använde ivrigt Hubert efter att inte ha träffat honom sen Norge! Han HAR varit saknad.

Nu ska jag och Tyllman skriva manus. Heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0