Lyft mig till skyarna - det är jag ju värd!



Det började som ett mentalt breakdown men slutade i euforisk lycka. Jag älskar dom som kan trösta mig och vet hur jag fungerar och även om jag inte var ute och dansade i snön hela natten så somnade jag efter 2 och en halv timmes telefonpratande på min mörkblå kudde för att vakna till en skinande sol och avstängd tbana. Mina bilder av den här dagen som jag skrev om igår stämmde. Nästan på pricken - förutom att jag faktiskt inte ens orkade gå genom dörren. Det var liksom lönlöst. Men desto mer har jag fått gjort idag - jag har tagit en gammal B&J's burk och klätt in den i vitt papper, jag har gått och köpt godis och jag har rivit loss remmarna från mina ryska militärkängor. Nu är dom hundra gånger coolare. Sen har jag skrivit en fin novell med Tyllman. Lägger upp den senare. Bilden ovan är en lyftkran! (dessutom gjorde den hela min dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0