Ta mig härifrån och gör det nu för guds skull

Jag är den absolut mest spontana människa jag känner. Så tänker nu, men gud vilken skrytsam person eller vem tror han att han är?
Jag är ingen speciell, bara en individ - precis som alla andra. Men min personlighet är utformad på det sättet att jag inte gillar planering. Jag klarar inte av att skriva upp annat än läxor i min kalender och hur många gånger jag än försöker så rinner det bara ur mitt huvud. Att boka en fika med mig i tre veckors förtid är ungefär som att ringa gud och försöka reklamera en familjemedlem.
För mig är sponatnitet när man är snabb och impulsiv. Kanske inte riktigt tänker efter innan man handlar och gör det på impuls - låter konsekvenserna komma i efterhand.
Det är bara så trist att jag endast har en enda kompis som är ungefär lika spontan som jag. Dock är vi inte spontana på samma område. Nu låter det som jag står och spyr galla på alla andra och att de inte duger, men jo. Ni är fina, mycket fina. Det är bara svårt att kunna göra nåt spontant och istället måste det liksom planeras veckor iförtid. Eller iaf några dygn. Varför inte bara sticka till Berlin imorgon - vem vill hänka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0