Jag är återigen tom på idéer

Om 30 timmar cirka lämnar jag Sveriges gränser och blir en så kallad turist. Den här sommaren tar sin start på riktigt och med det börjar en tid av fart och fläng - hit och dit. Det en resa till Berlin till att börja med. Något jag ser otroligt mycket ser fram emot även om min plånbok lider bankrutt och mycket stannar kvar här i Sverige. Utan något att göra ska jag upptäcka Europas huvudstad - någon som egentligen VET vad som finns där?
Just nu sitter jag fastkarvad i en stol och sluter mina ögon. Jag har en konstig känsla som pumpas runt i mina ådror. Den trycks ner och det känns som mitt huvud lyfter som en ballong från kroppen,som att mina ben väger bly och att stolen roterar framåt som en rullande boll i ett bottenlöst svart rum. Den dök upp precis  och gav mig precis skrivkramp. Jag som hade så mycket att säga för en gång skull. Nåväl, jag får väl  njuta av det här så länge det varar. Vad kan det vara för en känsla mån tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0