Solen skiner - ja, jag mår bra idag!

Jag gick igenom listan över artister som kommer till Peace & Love idag. Ingenting imponerar mig särskilt egentligen. Muse ska spela på zinken, fast det är andra veckan jag befinner mig på ryskt territorium. Alltså, för andra gången på mindre än ett år missar jag dem! Grekland, Ryssland - jag klagar alltid på att jag reser för lite, fast hur mycket tid spenderar jag egenltligen på svensk mark? I mina tankar: inte en minut. Fysiskt: allt för mycket.
Nu är det i alla fall så att sommaren börjar närma sig,  och idag kallar jag mig positiv! Vårdagsjämningen är här, och snön som försvinner gör våra gator mörka och tomma, om än bara för någon vecka. Nästa vecka är det då tillslut dags, det vi alla väntar på - sommartid! Det första kvartalets enda ljuspunkt, och därefter tror jag det kommer flyta på fint faktiskt. Skolan "börjar" närma sig slutet med nationella, och inte för att det är dem jag saknar, men när man väl sitter där på en tre timmars lång uppsatsskrivning vet man att man snart går ute på stan i kortärmat och äter en glass i kungsan. Men för att återbinda till P&L - deras artister är måttliga, men det finns nog ändå inget jag längtar till så mycket denna sommar som Borlänges dansande gator. För jag vet att även om musiken inte är vadjag önskar den var, så är personerna runtomkring det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0