Mitt hjärtligaste tack - jag tänker på dig ibland

Jag hade en vän en gång. Hon har lärt mig otroligt mycket och det går nästan inte en dag utan att mina tankar fångar henne för ett ögonblick. Vi brukade göra massa kul saker tillsammans, sitta uppe hela nätterna. Jag har ingen kontakt med henne längre, våra starka vänskapsband som alltid skulle hålla gled långsamt upp och åt varsitt håll gick vi tillslut. Det kanske är synd men jag har starka minnen och jag påminns ständigt om detta. Så många nya saker har jag nog aldrig lärt  mig av en och samma person, så många nya sidor av mig själv som jag aldrig hade upptäckt utan hennes själv. Jag kommer aldrig glömma hur det var ljusa sommarkvällar under äldre högstadiedagar. Jag kommer aldrig glömma henne och om jag någon gång i livet åter träffar henne, så ska jag tacka henne, ge henne det mest menade och tacksamma tacket - tack, för att du lärt mig allt om hur man inte beter sig mot vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0