Vill du ha en sköldpadda?


När kreativiteten sätter igång och brer ut sig i överflöd kan man få resultat som dessa. Den första anses tragisk, den andra skrattade till och med min mamma åt. Den är numera mitt nästa projekt att trycka på t-shirt. Kanske borde skaffa mig en riktigt utrustning någon gång? Någon som vill sponsra? Dennes namn kan få stå inne i varje tröja - eller något liknande. Jag är öppen för kompromisser kära vänner. Jag vill dock helst inte ha sponsorer från diverse djurbutiker, djurens vänner, eller Bamse-klubben,  då jag inte samarbetar vidare bra med dem. Annars är jag öppen för förslag, kanske en miljömedveten söderkis. Eller hur var det nu, släpptes det kanske ut en massa koldioxid då jag tillverkade denna? Nej, men du har ändå inte räddat världen genom att ta på dig denna provokativa t-shirt. Inte heller förändrades världen av att du skrattade åt den, eller ens log. Så köp den och bidra till en bättre värld. En liten andel summa pengar kan avsättas för att rädda jättesköldpaddor i stora barriärevet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0